کمالگرا

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

مبانی نظری طلاعات سرویس مشتری از طیف گسترده ای از تئوری های مدیریتی و آموزشی برای ارائه رویکردهای مختلف استفاده می کند که می تواند به عنوان بخشی از جعبه ابزار مربی خدمات مشتری گنجانده شود.عنوان یک نقشه راه عملی و عملی طراحی شده است تا به شما در توسعه سریع آموزش در زمینه های اصلی کسب و کار کمک کند. هر کتاب از این مجموعه ، کلیه تمرینات ، جزوه ها ، ارزیابی ها ، تجارب ساختاریافته و سخنرانی های آماده برای استفاده برای توسعه جلسات آموزشی موثر را ارائه می دهد. علاوه بر آیکون های آسان برای استفاده ، هر کتاب از این مجموعه شامل یک CD-ROM همراه با ارائه پاورپوینت and و کپی الکترونیکی از کلیه مطالب پشتیبانی شده در کتاب است.

آموزش خدمات مشتری راهنمایی عملی و عملی برای کمک به شما در توسعه سریع آموزش خدمات مشتری ارائه می دهد. ده ها تمرین ، بازی ، فعالیت ، یخ شکن و ابزار ارزیابی آزمایش شده به شما کمک می کند تا به کارمندان اهمیت خدمات مشتری را بیاموزید و عملکرد آنها را بهبود ببخشید. شامل تمرینات ، جزوه ها ، ارزیابی ها و ابزارهایی برای کمک به شماست:
• ایجاد خدمات خارق العاده به مشتری برای برآوردن نیازهای خاص شما
• بالا بردن سطح تعالی خدمات
• تبدیل شدن به یک تسهیل کننده موثرتر و کارآمد
• اطمینان از اینکه هدف آموزش است و نتیجه می گیرد

این کتاب یک برنامه آموزشی کامل فعالیت های یادگیری عملی و ابزارهای ارزیابی جاسازی شده به هر شرکتی کمک می کند تا درک کند که آموزش درجه یک برابر با خدمات مشتری درجه یک است. "
Fred S. Anton ، مدیر ارشد ، انتشارات برادران وارنر

سایر کتابهای این مجموعه: آموزش رهبری ، آموزش سرپرست جدید ، آموزش جهت گیری کارمندان جدید ، آموزش تغییر پیشرو.
مفاهیمی مانند:
• هوش هیجانی
• اصلاح رفتار
• مدل سازی نقش
• ابعاد رویه و تعامل
• نظریه امید
• مفاهیم فرهنگی اجتماعی جامعه (خدمات) جامعه
• خدمات مشتری به عنوان ”هدف” پویا در تئوری فعالیت
• ذهن آگاهی ذن
همه این اساس طراحی آموزش در زمینه های مختلف

برخی از مربیان در محیط فست فود با کارمندان جدید کار می کنند ، برخی دیگر به عنوان بخشی از یک ابتکار بازاریابی استراتژیک ، مهندسان را در ارائه خدمات به مشتریان بازآموزی می کنند. این کتاب مربی را قادر می سازد تا زمینه آموزش را مرور کند و مناسب ترین رویکرد را انتخاب کند. بنابراین طراحی آموزش با دقت انجام می شود تا حداکثر تأثیر را بر مخاطب بگذارد. حرفه ای بودن در آموزش خدمات مشتری برای رشد بسیاری از صنایع ضروری است. این کار پیچیده و چالش برانگیز با کمک این دیدگاه ها ، توصیه ها و مطالعات موردی انجام می شود.

مبانی نظری طلاعات سرویس مشتری از طیف گسترده ای از تئوری های مدیریتی و آموزشی برای ارائه رویکردهای مختلف استفاده می کند که می تواند به عنوان بخشی از جعبه ابزار مربی خدمات مشتری گنجانده شود.عنوان یک نقشه راه عملی و عملی طراحی شده است تا به شما در توسعه سریع آموزش در زمینه های اصلی کسب و کار کمک کند. هر کتاب از این مجموعه ، کلیه تمرینات ، جزوه ها ، ارزیابی ها ، تجارب ساختاریافته و سخنرانی های آماده برای استفاده برای توسعه جلسات آموزشی موثر را ارائه می دهد. علاوه بر آیکون های آسان برای استفاده ، هر کتاب از این مجموعه شامل یک CD-ROM همراه با ارائه پاورپوینت and و کپی الکترونیکی از کلیه مطالب پشتیبانی شده در کتاب است.

آموزش خدمات مشتری راهنمایی عملی و عملی برای کمک به شما در توسعه سریع آموزش خدمات مشتری ارائه می دهد. ده ها تمرین ، بازی ، فعالیت ، یخ شکن و ابزار ارزیابی آزمایش شده به شما کمک می کند تا به کارمندان اهمیت خدمات مشتری را بیاموزید و عملکرد آنها را بهبود ببخشید. شامل تمرینات ، جزوه ها ، ارزیابی ها و ابزارهایی برای کمک به شماست:
• ایجاد خدمات خارق العاده به مشتری برای برآوردن نیازهای خاص شما
• بالا بردن سطح تعالی خدمات
• تبدیل شدن به یک تسهیل کننده موثرتر و کارآمد
• اطمینان از اینکه هدف آموزش است و نتیجه می گیرد

این کتاب یک برنامه آموزشی کامل فعالیت های یادگیری عملی و ابزارهای ارزیابی جاسازی شده به هر شرکتی کمک می کند تا درک کند که آموزش درجه یک برابر با خدمات مشتری درجه یک است. "
Fred S. Anton ، مدیر ارشد ، انتشارات برادران وارنر

سایر کتابهای این مجموعه: آموزش رهبری ، آموزش سرپرست جدید ، آموزش جهت گیری کارمندان جدید ، آموزش تغییر پیشرو.
مفاهیمی مانند:
• هوش هیجانی
• اصلاح رفتار
• مدل سازی نقش
• ابعاد رویه و تعامل
• نظریه امید
• مفاهیم فرهنگی اجتماعی جامعه (خدمات) جامعه
• خدمات مشتری به عنوان ”هدف” پویا در تئوری فعالیت
• ذهن آگاهی ذن
همه این اساس طراحی آموزش در زمینه های مختلف

برخی از مربیان در محیط فست فود با کارمندان جدید کار می کنند ، برخی دیگر به عنوان بخشی از یک ابتکار بازاریابی استراتژیک ، مهندسان را در ارائه خدمات به مشتریان بازآموزی می کنند. این کتاب مربی را قادر می سازد تا زمینه آموزش را مرور کند و مناسب ترین رویکرد را انتخاب کند. بنابراین طراحی آموزش با دقت انجام می شود تا حداکثر تأثیر را بر مخاطب بگذارد. حرفه ای بودن در آموزش خدمات مشتری برای رشد بسیاری از صنایع ضروری است. این کار پیچیده و چالش برانگیز با کمک این دیدگاه ها ، توصیه ها و مطالعات موردی انجام می شود.

تظرات ارسال شده