کمالگرا

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

این کتاب شیمی الاستومرهای ترموست را پوشش می دهد ، اما فقط در حدی است که برای درک چگونگی پردازش آنها از طریق یک محیط تولید و واکنش آنها در روش های مختلف تولید مورد نیاز است. تمرکز کتاب ارائه پوشش عمیق از ابزار ، پردازش و عملیات ثانویه است که می تواند بازده تولید را بهبود بخشد. نمودارهای دقیق و قابل فهم شرایط خاص و چگونگی بهبود آنها را نشان می دهند. ایده ها و راه حل های نوآورانه به اشتراک گذاشته و مورد بحث قرار می گیرند.راقبت از مشتری دوره مفصلی را برای تحویل به کارکنان کتابخانه در همه سطوح ارائه می دهد. این می تواند به عنوان یک کار مرجع مستقل برای فرایندها و رویه های مراقبت از مشتری استفاده شود ، یا در عوض ، توسط کارکنان کتابخانه می تواند یک دوره مراقبت از مشتری را متناسب با نیازها و نیازهای آموزشی کارکنان استفاده دوگانه - کار مرجع و / یا کتابچه راهنمای آموزشفق ارائه می دهد. این کتاب که در حدود پنج فرایند اصلی پروفسور پین ساخته شده است ، پیشرفت مدیریتی منظمی را نشان می دهد که حداکثر تأثیر و کارایی یک برنامه CRM را تضمین می کند.
اصطلاح "خدمات مشتری" برای جامعه کتابخانه های دانشگاهی جدید نیست. کتابخانه های دانشگاهی برای تأمین نیازهای جامعه آنها وجود دارند و از این رو خدمات مشتری ضروری است. با این حال ، این اصطلاح را می توان به روش های مختلفی ، از روکش نازک ادب ، گرفته تا اخلاقی همه جانبه متمرکز بر توجه سازمانی و فردی در درک و تأمین نیازهای مشتری ، به کار برد. برای مشتریان ، تیم Front Line کتابخانه "چهره انسانی" کتابخانه است. اینکه چقدر خوب کار خود را انجام می دهند می تواند تأثیر زیادی بر کیفیت تجربه یادگیری بسیاری از دانشجویان داشته باشد و به طور مستقیم بر موفقیت آنها تأثیر بگذارد. اهمیت نقش آنها و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند نباید دست کم گرفته شود - اما در دنیایی که به طور فزاینده ای دیجیتالی است ،خدمات مشتری در کتابخانه های دانشگاهی به آنچه که کتابخانه های دانشگاهی به عنوان یک جامعه واقعاً به خوبی انجام می دهند - به اشتراک گذاری بهترین روش ها - کمک می کند. در یک جا نمونه هایی از نحوه کار تیم های Front Line از کتابخانه های یک منطقه وسیع جغرافیایی - هنگ کنگ ، استرالیا ، ترکیه و انگلستان - گردآوری شده است تا "برای مشتریان خود مناسب باشد". بین آنها ، آنها مجموعه ای از م institutionsسسات از جمله تحقیقات فشرده ، HE / FE مختلط ، موسسات خصوصی و دانشگاه های مشترک را پوشش می دهند. همه داستان های خاص خود را برای گفتن ، تأکیدات خود ، روش های خاص خود برای انجام کارها را دارند - و همه نمونه های خود را از بهترین روش ها به ارمغان می آورند ، که امیدوار است خوانندگان در زمینه های خود مفید باشند.
این کتاب از پنج فرآیند - توسعه استراتژی ، ایجاد ارزش ، یکپارچه سازی کانال و رسانه ، مدیریت اطلاعات و ارزیابی عملکرد - پشتیبان گیری می کند ، با 16 مطالعه موردی بهترین عمل که نظریه جهانی را در یک زمینه عملی خاص تنظیم می کند. این شرکتها مجموعه ای از شرکتها را شامل می شوند ، از جمله Orange ، Brittania ، Homebase ، Canada Life ، Sun Microsystems ، Natwest ، Sears ، Roebuck & Co. ، Nortel Networks و Siemens. این کتاب با مصاحبه از چهار رهبر فکر ، با ارائه "آینده" به پایان می رسددرباره "خدمات مشتری" در یک محیط کتابخانه بحث می کند
"تئوری مدیریت" را به اطلاعات عملی مفید تبدیل می کند
روابط ایجاد ، تأمین نیازهای مشتری و بازاریابی و ارتباطات را بررسی می کند
نمونه هایی از تجربه عملی مبتنی بر تجربه اخیر و قابل انتقال را ارائه می دهد
مدیریت ارتباط با مشتری ابزاری حیاتی برای هر کسی است که نیاز به دانستن چگونگی ایجاد و اندازه گیری CRM موثر در یک سازمان دارد. این شامل مرورهای کلی و نکات کلیدی یادگیری قبل از هر مطالعه موردی و یک فصل خلاصه برای ترسیم برجسته ترین درسها از بهترین روشهای CRM است. برای پزشک یا دانشگاه ، این خواندن ضروری است.
بالقوه به عنوان یک کتاب متنی
قابل استفاده در زمینه گسترده تر از LIS - می تواند برای یک رویکرد نهادی کل HEI برای مراقبت از مشتری یا در مقامات محلی / خدمات عمومی استفاده شود


این کتاب شیمی الاستومرهای ترموست را پوشش می دهد ، اما فقط در حدی است که برای درک چگونگی پردازش آنها از طریق یک محیط تولید و واکنش آنها در روش های مختلف تولید مورد نیاز است. تمرکز کتاب ارائه پوشش عمیق از ابزار ، پردازش و عملیات ثانویه است که می تواند بازده تولید را بهبود بخشد. نمودارهای دقیق و قابل فهم شرایط خاص و چگونگی بهبود آنها را نشان می دهند. ایده ها و راه حل های نوآورانه به اشتراک گذاشته و مورد بحث قرار می گیرند.راقبت از مشتری دوره مفصلی را برای تحویل به کارکنان کتابخانه در همه سطوح ارائه می دهد. این می تواند به عنوان یک کار مرجع مستقل برای فرایندها و رویه های مراقبت از مشتری استفاده شود ، یا در عوض ، توسط کارکنان کتابخانه می تواند یک دوره مراقبت از مشتری را متناسب با نیازها و نیازهای آموزشی کارکنان استفاده دوگانه - کار مرجع و / یا کتابچه راهنمای آموزشفق ارائه می دهد. این کتاب که در حدود پنج فرایند اصلی پروفسور پین ساخته شده است ، پیشرفت مدیریتی منظمی را نشان می دهد که حداکثر تأثیر و کارایی یک برنامه CRM را تضمین می کند.
اصطلاح "خدمات مشتری" برای جامعه کتابخانه های دانشگاهی جدید نیست. کتابخانه های دانشگاهی برای تأمین نیازهای جامعه آنها وجود دارند و از این رو خدمات مشتری ضروری است. با این حال ، این اصطلاح را می توان به روش های مختلفی ، از روکش نازک ادب ، گرفته تا اخلاقی همه جانبه متمرکز بر توجه سازمانی و فردی در درک و تأمین نیازهای مشتری ، به کار برد. برای مشتریان ، تیم Front Line کتابخانه "چهره انسانی" کتابخانه است. اینکه چقدر خوب کار خود را انجام می دهند می تواند تأثیر زیادی بر کیفیت تجربه یادگیری بسیاری از دانشجویان داشته باشد و به طور مستقیم بر موفقیت آنها تأثیر بگذارد. اهمیت نقش آنها و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند نباید دست کم گرفته شود - اما در دنیایی که به طور فزاینده ای دیجیتالی است ،خدمات مشتری در کتابخانه های دانشگاهی به آنچه که کتابخانه های دانشگاهی به عنوان یک جامعه واقعاً به خوبی انجام می دهند - به اشتراک گذاری بهترین روش ها - کمک می کند. در یک جا نمونه هایی از نحوه کار تیم های Front Line از کتابخانه های یک منطقه وسیع جغرافیایی - هنگ کنگ ، استرالیا ، ترکیه و انگلستان - گردآوری شده است تا "برای مشتریان خود مناسب باشد". بین آنها ، آنها مجموعه ای از م institutionsسسات از جمله تحقیقات فشرده ، HE / FE مختلط ، موسسات خصوصی و دانشگاه های مشترک را پوشش می دهند. همه داستان های خاص خود را برای گفتن ، تأکیدات خود ، روش های خاص خود برای انجام کارها را دارند - و همه نمونه های خود را از بهترین روش ها به ارمغان می آورند ، که امیدوار است خوانندگان در زمینه های خود مفید باشند.
این کتاب از پنج فرآیند - توسعه استراتژی ، ایجاد ارزش ، یکپارچه سازی کانال و رسانه ، مدیریت اطلاعات و ارزیابی عملکرد - پشتیبان گیری می کند ، با 16 مطالعه موردی بهترین عمل که نظریه جهانی را در یک زمینه عملی خاص تنظیم می کند. این شرکتها مجموعه ای از شرکتها را شامل می شوند ، از جمله Orange ، Brittania ، Homebase ، Canada Life ، Sun Microsystems ، Natwest ، Sears ، Roebuck & Co. ، Nortel Networks و Siemens. این کتاب با مصاحبه از چهار رهبر فکر ، با ارائه "آینده" به پایان می رسددرباره "خدمات مشتری" در یک محیط کتابخانه بحث می کند
"تئوری مدیریت" را به اطلاعات عملی مفید تبدیل می کند
روابط ایجاد ، تأمین نیازهای مشتری و بازاریابی و ارتباطات را بررسی می کند
نمونه هایی از تجربه عملی مبتنی بر تجربه اخیر و قابل انتقال را ارائه می دهد
مدیریت ارتباط با مشتری ابزاری حیاتی برای هر کسی است که نیاز به دانستن چگونگی ایجاد و اندازه گیری CRM موثر در یک سازمان دارد. این شامل مرورهای کلی و نکات کلیدی یادگیری قبل از هر مطالعه موردی و یک فصل خلاصه برای ترسیم برجسته ترین درسها از بهترین روشهای CRM است. برای پزشک یا دانشگاه ، این خواندن ضروری است.
بالقوه به عنوان یک کتاب متنی
قابل استفاده در زمینه گسترده تر از LIS - می تواند برای یک رویکرد نهادی کل HEI برای مراقبت از مشتری یا در مقامات محلی / خدمات عمومی استفاده شود


تظرات ارسال شده